I would never wish bad things, But I don't wish you well

Okej. Då var balen avklarad. Känns lite märkligt, balen är något jag har sett fram emot i så många år och nu är den över. Knasigt. Men det var trevligt. Precis som jag anade var den aningens överskattad. Men det var kul. Roligt att se alla så uppklädda, och roligt att klä upp sig! Dock var väl maten inget att hurra för. Min mat var dock okej, men min kära vän Natalis mat hade i princip fortfarande puls. Jummy! Eller inte. 

Nu är det bara studenten kvar. Sedan är min skoltid över. Hjälp! Tiden går aldeles för fort! Detta året har går i super fart! Och jag har under hela läsåret bara väntat på att det ska ta slut. Men nu när slutet väl är här så känns det bara skrämmande! Vad ska man göra sedan? Läskigt! 

             image31


Kelly Clarkson - Never Again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0