Knas

Igår hände en ganska lustig sak. Jag sitter helt fredligt och äter middag med min mamma när det knackar på dörren. Snäll och godhjärtad som jag är så går jag och öppnar, och där utanför står ett gäng små pojkar. Den ena av dem står längst fram och han säger: Hej! Har ni mycket mark? Jag svarar artigt att vi äger den marken som ligger runt vårat hus, och då säger han hej då och går. Konstiga barn eller vad. Hur ofta går man och knackar på hos någon och frågar om dem har mycket mark? Aldrig...Dagens ungdom säger jag bara. :P

Det är verkligen underbart att vara tillbaka från Stockholm. Efter att ha spenderat två nätter på golvet mådde min rygg sådärbra. Så att få krypa ner i sin egna säng igen var helt fantastiskt! Hade dock grymt roligt. Kul att träffa alla människor där uppe i landet igen :D 

 
Boys Like Girls - The Great Escape

Kommentarer
Postat av: Hemlig Beundrare

Hej Lina Skjutvik, vilket är ditt nya efternamn bara så att du vet. Ha det så kul på Liseberg imorgon, och tänk på mig som inte får hänga på när pappi bjuder ;( Haha puss

2007-06-25 @ 21:59:21
URL: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0