Alla idéer är bra, utom dom dåliga.

Bra idé: Slå lite på sig själv, dricka ett glas vatten och hoppas att man håller sig vaken hela bion.
Dålig idé: Dricka en bamse kopp kaffe när man aldrig druckit kaffe innan.

Åter igen så lyckas jag välja den dåliga idén. Vilket resulterar i att jag ser ut som en hög alien, med puppiller som täcker hela ögonen. Som om jag inte brukar ha energi så det räcker. Hur kan jag vara så dum och komma på sådanna korkade idéer. Jag gillar ju inte ens kaffe. Det är så sjukt äckligt! Jag fick tvinga i mig koppen i ett drag för att sedan, hysteriskt, äta bananer och dricka mjölk för att få bort smaken. Juppie. Hur kommer jag på alla smarta saker?

Robin Thicke - Lost Without You

Kommentarer
Postat av: Sarah den bästa.

Hej du. Känner du någon som fick MVG på sitt projektarbete? Puss

2007-05-23 @ 20:49:09
URL: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0