Bara morrdag, tristdag, ontdag, tokdag, fegdag, lögndag.

Mot all förmodan lyckades jag faktiskt skriva klart min PA-Raport igår. Hela sex sidor text blev det faktiskt. Okej, jag skrev den med Tahoma och kanske råkade jag, omedvetet såklart, ändra radavståndet. Men ändå...Klar blev den i alla fall.

För en gångs skull är det inte bara Saa som har sovmorgon idag. Min matte C var inställd, så jag börjar inte förrän vid 11. Jippie jej! Gött att inte behöva gå upp så tidigt...Inte för att jag brukar sova länge, men det är skönt att veta att man inte måste gå upp. Dock lite tråkigt att regnet öser ner när jag måste cykla de tre kilometrarna till bussen! Jippie! Det kommer att bli en sensationell upplevesle!


Brandi Carlilie - What Can I Say

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0