Det är inte lätt att vara ödmjuk när man är bäst.

Var och shoppade med Sarah idag. Det är altid lika roligt att köpa grejer. Bara man kommer igång :D Köpte en ny telefon, och två par skor, en sjal och lite annat roligt. Och så färgade jag håret, måste ju bli blond innan balen. Det lustiga är att jag förra veckan hade 4500:- på kontot, och nu har jag 200:-. Mycket märkligt...Måste ha blivit bestulen :P Jag skulle ju aldrig slösa :D 

Min kära pappa ringde igår för att säga att han var hemma igen. Mycket märkligt eftesom jag har vetat att han var hemma sedan i måndags. Men igår passade det tydligen att ringa. Han har varit så fruktansvärt trött nämligen, efter resan och så. Och det krävs ju mycket kraft för att plocka upp telefonen och slå ett nummer. Men det tog honom bara tre dagar. Wuppie nytt person bästa :D

Teddy Geiger - These Walls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0