Det händer att folk snubblar över sanningen, men de flesta reser sig upp igen och skyndar vidare som om inget hade hänt.

Patrick: Jag är galen.
Svamp-Bob: Vad är det Patrick?

Patrick: Jag kan inte se min panna.

Jobbat idag igen. Känns som jag inte gör annat :P Dagen gick jätte snabbt, tills mina skor gick sönder...Jippie, åh så roligt!  Så där går jag med trasiga skor och kan inte tänka på något annat. Det var visserligen inget stort hål. Men om jag höll foten med sulan uppåt och böjde på tårna så kunde man faktikst se in i skon. Blä för elaka skor. Det var i och för sig förra säsongens skor, men jag gillade dem inte när jag köpte dem, så jag har i princip aldrig använt dem. Men när jag hittade dem i garderoben för nån vecka sedan så kom jag fram till at dem var ganska söta. Tråk! Men, men...Hänt är hänt. Så nu har jag ett par skor mindre.

Har dock inte hunnit plantera mitt jordgubbsland än. Kommer inte göra det idag heller. Måste plugga till mina två natur prov jag har imorgon. Och så får man inte missa The O.C såklart!  Men imorgon kanske...Känner jag mig själv så lär det i slutändan bli min stackars mamma som får plantera jordgubarna :D

                                                 image25

Jack's Mannequin - The Mixed Tape

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0