Du kan ta dig till stjärnorna, jag kan ta mig igenom dagen.

Var ju på Pirates igår! Den var bra, förrutom det faktum att jag stör mig på den fula snabelmannen :P! Den var mycket bättre än tvån, men inget slår ju ettan. Dock var Orlando Bloom, för första gången i triologin, riktigt snygg. Förvånandsvärt värre! :D

Så kommer vi till skolan för att ha tal. Jippie...Eller inte. Det var en altför vidrig upplevelse så jag tänker inte nämna den igen, någonsin. Sedan bad min projektarbetshandledare om att få prata med mig. IG tänkte jag. Men nope. Hon hade satt ett MVG på mitt arbete. MVG. Med motiveringen att det verkligen syntes att jag hade arbetat mer än de 100 timmar som man skulle. Hmm. Jo det var väl det. Jag gjorde hela mitt projektarbete tre dagar innan det skulle vara färdigt. Men jag ska inte klaga :D

Min kusin ringde mig när jag kom hem från stallet. Så nu har vi planerat en liten road trip upp till Norrköping för att fira min andra kusin som tar studenten. Ska bli hur kul som helst. Om det nu går vägen. Men när jag är involverad i något går det sällan (läs aldrig) som det ska.

Så nu äntligen ska jag få sova. Blev ju inte mycket sömn i natt. :D


Nada Surf - Blankest Year  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0