How did we change?

Matte C nationella imorgon. Jippie. Eller inte. Borde kanske pluggat på dem idag, men varför göra det när man kan öva på balfrisyrer och kika på Desperate Housewives... Hmmm... Smart move. Men, men. Det är smällar man får ta.

Var och pratade med rektorn igår om våran trevliga natur lärare. Jag och Sarah fick säga ungefär fyra ord innan han drog igång ett 25 minuter långt tal om betyg...Inte riktigt vad vi var ute efter kanske. Trodde på alvar att jag skulle somna. Har sällan upplevt så tråkiga 25 minuter :P Jag har tidigare tyckt att våran rektor är bra. Men när jag tänker efter så är han bara mycket prat och lite verksamhet. Tycker synd om de stackars elever som ska tvingas ha naturlotta nästa termin. För hon lär väl få stanna, trots sin brist på kunskap...Fick under förra lektionen övertala henne om att dagens människa heter Homo Sapiens Sapiens och inte bara Homo Sapiens. Vilken klippa till natur lärare vi har fått va :D Nästan lika bra som Åke-Medvind. Kanske borde fixa en blind-date mellan dem? Vilken super idé!

Bara en dryg månad kvar nu innan studenten. Jippie jej! Helt sjukt underbart! Äntligen har all ångest för att sluta skolan släppt. Nu känns det bara helt fantastiskt! Aldrig mer skola :D Måste bara köpa skor och väska till balen nu, sen är alla inköp klara. Gött!

Ska jobba både denna och nästa helg. Kul. Fast det var faktiskt riktigt trevligt att jobba i helgen. Fick fixa med alla växter i växthuset och möblera om och greja. Tycker att sådant är roligt. Ända tills jag kom till kaktus avdelningen, som resulterade i att mina fingrar såg ut som nåldynor. Inte alltför roligt :P

            image23


Erik Segerstedt - How did we change

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0