Ibland är man vindrutan, ibland insekten

Hade två natur prov idag. Gick väl sådär måste jag säga. Natur har väl aldrig varit mitt favorit ämne :P Skulle dock gått ännu sämre om inte jag hade gått i maskopi med Saa. Vi är ett ganska bra team ibland, när hon är snäll. (Och det är inte ofta :D) Skojjade bara kära vän, du har väl dina moments.

Så nu hade jag tänkt göra de tre historia arbetarna jag behöver göra för att få godkänt i historia. Jippie. Går väl sådär bra måste jag säga. Plötsligt känns det väldigt frestande att plantera dom där jordgubbarna. Mycket märkligt...

Satt och kikade på kort från digitalkameran igår och hittade en sån söt bild på min katt :P Är hon inte charmerande :D


              image26


Aqualung - Strange And Beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0