Jag har sett framtiden och den är precis som nuet, fast längre

Idag har jag varit duktig och jobbat hela dagen. Fanns dock inte mycket att göra, för det var ganska dött med folk. Så jag har gått och putsat växter och möblerat om i växthuset. Tycker faktiskt att det är väldigt mysigt att gå och fixa med blommorna. Köpte med mig lite saker hem också. Tio jordgubbsplantor och en liten söt grön sak. Ska göra mitt eget jordgubbsland nämligen. Så duktig är jag. Jag har dock en tendens av att alltid lyckas att ta död på allt som jag planterar...Inte bra, inte bra! Men den här gången ska det fungera. Måste komma ihåg att vattna bara...Kanske skulle köpt en kaktus istället?!?

Annars händer det inte mycket. Det är ESC ikväll. Oh så spännande...Eller inte. Jag orkar aldrig se mer än de första fem bidragen. Sedan är det inte roligt längre. Men i år vet jag inte om jag vill se på det över huvud taget. Tycker att det är lite pinsamt att skicka iväg The Ark dit. Inte för att dem är dåliga, utan mer beroende på vad Ola hade (eller inte hade) på sig. Men det blir väl spännade att se de andra ländernas reaktion på Olas bleka bringa...

Hittade förresten den smartaste uppfinningen någonsin när jag var ute och shoppade igår. En liten söt ask med mint godis. Men inte nog med det, i asken sitter en spegel :D Godis och fickspegel i ett! Hur smart är inte det :P Kände att jag bara var tvungen att visa en bild på den söta makapären!


                                 image24


Justin Timberlake - Love Stoned

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0