Livet är så...Jag vet inte

Wuppie! Säger jag bara!!! Lyckades nämligen få G på det nationella matte provet vilket betyder att jag blir godkänd i Matte C kursen! Jippie! Det är verkligen helt otroligt, trodde aldrig att jag skulle lyckas med den. Jag har ju verkligen inte förstått det vi höll på med. Men ändå så klarade jag mig. Precis på G poängen! Jag är så ofantligt lycklig så det går inte. Nu slipper du höra mitt konstanta klagande på matten Saa :P Hoppas att det gör dig lycklig!

Och som det inte vore nog med otroliga prestationer, så fick jag MVG på ett natur prov...MVG!!! Jag är helt otrolig! Och på provet jag inte hade pluggat på lyckades jag skrapa ihop till ett G...Eller jag och jag. Omformulering: Och på provet jag inte hade pluggat på lyckades Sarah skrapa ihop till ett G. Tack kära vän. Vet inte vad jag hade gjort utan dig...Pluggat på ett omprov antagligen :D

Så just nu känns allting ganska fantastiskt. Kan bero på att jag ignorerar det faktum att jag har fem inlämningar på minst tre sidor var som ska in senast måndag...Petitesser :D

Sahara Hotnights - Cheek To Cheek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0