Lyckan skänker ingenting, den bara lånar ut.

Wupppie! Ska på Pirates ikväll på premiären. Klockan 00.03 inatt. Hur i hela fridens namn ska jag orka hålla mig vaken? Jag är inte direkt känd för mitt sprudlande natthumör. Jag kommer att somna redan på bussen in. :P Hehe, får införskaffa mig koffein tabletter eller nått. Eller så får Saa slå på mig konstant under hela filmen :D Ska bli kul att se Johnny Depp som pirat igen. Han är ju inte lite snygg.

Igår var det mediafestival på facklan. Mycket trevlig tillställning! Saa vann ju ett pris också för sin bok, Det du inte ser. Måste varit någon väldigt smart människa som kom på en sådan klatchig titel... :D Det var kvällens höjdpunkt att se henne kamma hem priset...Kanske inte så mycket för prisets skull...Men vi hade våra anledningar till lyckan!

Igår var även dead line för alla skol uppgifter. Nu är allt över, så är det bara att vänta på dödsdomen. Det är ganska gött att det inte finns något mer att göra å saken. Nu hoppas man bara på det bästa. Ska förresten färga håret på torsdag. Måste bli lite blondare innan balen! Som, by the way, äger rum nästa fredag. Tider går lite väl snabbt just nu!

              image28

Maroon 5 - Godnight, Goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0