Om du tycker att du har allt under kontroll, går det helt enkelt inte tillräckligt fort

Åt helvete med PA skiten. Jag ger upp. No more.

Här sitter jag, helt fredligt, och skriver den jäkla PA-raporten. Som för övrigt jag hade hört skulle vara på TRE sidor. Så ringer jag LoMo för att se hur långt hon har kommit, och då får jag höra att den skulle vara på minst FEM sidor. FEM!!! Här jag jag suttit och slitit i x-antal timmar för att precis få ihop tre sidor. Och så ska den vara FEM. Jippie! Åh så roligt. Så nu sitter jag och kämpar för att utöka raporten med två sidor. Och det går väl sådär halv bra måste jag medge. Ordbajs, ordbajs, ordbajs... Men det är kul. Jag vet vad jag kommer att göra ikväll i alla fall. Oh så roligt.

Efter att jag lagt in en bamse bild, som inte har något med raporten att göra, så har jag iaf nästan fyra sidor. Det känns verkligen som att detta kommer att gå jätte bra. Verkligen. Tur att man har musik iaf. Och som att dagen inte kunde bli bättre så ska vi äta fiskbullar. Mums...Eller inte... Blä!


System Of A Down - BYOB

Kommentarer
Postat av: Mitt namn är Sarah

Hej lilla du! Ska du äta fiskbullar idag, ooohh vad gott för dig! Jag riktigt njuter när jag tänker på de goda fiskögonen, oj förlåt jag skrev fel fiskbullarna skulle det ju vara! Själv har jag ätit köttfärspizza! Du vet den som du gillade så mycket? Ja just den. Haha nej det var lögn så gott har jag inte ätit idag. PA-rapporten är det roligaste jag har gjort på länge! Sarah heart PA-rapport! Så kul tycker jag det är. =P
Puss på dig

2007-05-10 @ 17:58:41
URL: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0