Hurtigt värre

Idag var jag och S ungefär lika hurtiga som i måndags, då vi glömde tiden och dansade konstant på min dansmatta i över fyra timmar i sträck... :P Jag var duktig nog att åka in till kungsbacka på morgonen för en intervju som gick helt okej. Och när jag satt på stationen på väg hem så kom jag på att S också skulle till stallet senare och att vi kunde hitta på något innan. Så jag slår henne en pling och hon hämtar mig vid bussen med sin lila bil (<3) När vi kommer hem till mig så var det direkt till kära dansmattan som gällde :P Och lite hi-tec som jag är så har min kära matta även en mätare som visar hur många kalorier man har bränt. Kul! Lina <3 Dansmattan :P Sedan bar det av till stallet, och där har jag varit tills för drygt en halvtimme sedan :D

Igår blev min andra vän stor, för då flyttade hon hemmifrån. Läskigt! Jag känner mig inte det minsta vuxen än, och så går hon och blir hemmafru. Tönt :P

Imorgon blir det, precis som alla andra torsdagar de senaste veckorna, utgång! :D Efter förra veckan är jag dock ganska så hel pank... Så det blir till att förfesta ordentligt. Åka in till Valand innan 23.00 då jag har gratis inträde. Och passa bussen så att jag kan åka på fritidskortet :D Sparsamt värre!     xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0