Jobba

Det var inte många dagar som jag lyckades sova länge på morgonen. Vanan är nu bruten och jag har några dagar i rad nu vaknat vid 7. Milda makaroner säger jag bara. Visst för att jag är en morgon människa, men det måste väl finnas gränser :P Ska snart jobba lite i stallet. Jag ska ta 3 av K's lektioner. De äldsta barnen som jag ska ha är typ 17 år(Kallas man fortfarande barn då?). Vilket betyder att vi är typ jämngamla. Väldigt knasigt.  Men, men... Det är väldigt lätta pengar! Me like :D

Imorgon ska vi ha en liten avskedsutgång för L och S som åker till Spanien ( Fy för er!)på obestämd tid. Trist att dem ska åka! Grymt kul att gå ut :D Jag var ju duktig nog att ta mig en vit helg, så nu förtjänar jag en utgång :P Måste erkänna att jag är aningens avundsjuk på dem som åker ner till värme och bad. Men samtidigt så hade jag ju inte velat missa den svenska hösten för allt i världen. Jag menark regn, blåst, slask och minusgrader. Hallå? Oemotståndligt eller vad :P

Min kära pappi ringde häromdagen, för första gången på två månader eller något, och frågade om jag ville komma ner till dem i Thailand ett tag. Shit pommes...Han måste slagit i huvudet eller något... Man får försöka att ta allting snällt och godhjärtat som kommer ur hans mun på så lite allvar som möjligt. För det är mycket snack och lite verksamhet i den karln.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0