Torsdagens utgång

Torsdagens utgång blev grymt lyckad, och hade många lustiga inslag. Ett av dem var den mystiska killen Mr. X. Mr. X stod och väntade på oss i trappuppgången till sticky i sin regnbågsfärgade piké tröja och nypolerade tandställning. När jag och S närmar oss honom attakerar han S med frågan om hon och jag var på pc innan. S svarar med ett mycket artigt mummel. Mr. X utbrister då i ett slightly sliskigt tonläge att han spanat in stackars S på pc. Mr. X nästa otippade fråga var om min vän S var rolig. S svarade även här med ett, om jag får säga det själv, mycket välformulerat mummel. Då pekar han på henne och säger: DU! Du är den osäkra. Sedan vänder han sitt knubbiga finger mot mig och säger: Och DU, du är den roliga. Jaså tänkte jag...Jag måste verkligen ha en grym utstålning när jag kan vara rolig utan att ens öppna munnen. Så jag drar lite i S arm och vi springer snabbt ifrån våran kära Mr. X efter att vi tackat honom för en trevlig pratstund och checkat våra spegelbilder i hans braces :D Nice going!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0