Bokmässa.

Var på bokmässan idag med S. Hehe, lite halvtöntigt..Jag vet :D Men jag är en sådan sucker för böcker :P Och som tur är så delar S min passion, så hon följde med mig. Efter drygt fem timmar på svenskamässan så var vi dock trötta och åkte hem :P 

Skulle egentligen äta middag hos S idag, men det sket sig. Så vi tar nog det imorgon istället. Ikväll blir det till att kika på film och gå och lägga sig TIDIGT. Ska ju nämligen masa mig upp till jobbet imorgon klockan nio. Och jag lovade mig själv att inte göra samma misstag som förra veckan, då det blev utgång fredag, jobb lördag. Ingen bra kombo :P Men, men... så kan det gå, och vi hade grymt kul ute! Ikväll ska jag i alla fall försöka hålla mig borta från allt drickande och fredags-svullo-ätande. Har blivit lite mycket sådant på senaste(speciellt det senare nämnda), vilket resulterat i att min kroppsform förändrats drastiskt. Från lite halvfet, till tväräkta fat-kid stämpel. Oh happy day! Så nu blir det till att komma igång med träningen igen(räknas det som komma igång igen när man aldrig varit igång innan?) :P    xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0