Heroes.

Efter min hurtiga tre kilometers promenad från bussen och hem så kände jag att jag gjort mig förtjänt av att äta chips och kika på film :D Som vanligt typ :P Så hade jag några avsnitt av serien Heroes på datorn. Serien har inte fångat mig när jag har läst om den så jag har inte följt den på tv, men jag tänkte att den kunde vara värd en chans. Oh my gosh! Jag har verkligen gått miste om något. Den är ju helt sjukt bra!!! Så nu har jag sett sju avsnitt på raken, och fortfarande inte tröttnat :D Helt underbart!

Hur ska det gå för mig nästa vecka när Grey's Anatomy och Desperate Housewives börjar? Jag kommer inte lämna tvn :P Dock har jag redan sett klart hela DH säsongen, men ändå. Kommer antagligen se den igen nu när den börjar nästa vecka. Jag kommer att bli ett sådant grymt fat kid... Illa :D 

image106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0