Näradöden upplevelse

Idag var jag nära att på att . Händelsen kan förkortas: Vän-Bil-Enkelriktat. Creepy? Oh Yeah! Och eftersom jag lovat min kära vän att aldrig någonsin berätta om detta, så nämner jag inga namn.

Annars så var det mässa idag, om studier och arbete utomlands. Jag vill iväg!!! Nu, nu, nu! Problemet är att jag inte har några pengar att resa för.Men, men... Petitesser. :P Fick i alla fall med mig lite olika broshyrer(stavning?) hem, och dessutom en Goddie Bag innheållandes både snabbnudlar och Twix. Ack denna saliga lycka :D

Kommentarer
Postat av: Vän som räddade dig från döden =)

Nej, jag kan faktiskt inte det där med enkelriktat, kanske att du och jag kan åka in till Göteborg någon dag och öva?! Puss

2007-09-21 @ 10:31:31
URL: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0