Telefon ångest.

Jag har sådan grym beslutsångest för om jag ska köpa min telefon eller inte. Erbjudandet tar ju slut imorgon, så jag måste bestämma mig innan dess. Shit vad jag hatar att bestämma mig. Min nuvarande telefon fungerar ju helt okej, och är relativt ny. Men den är bunden till tre, och jag gillar inte tre. Den nya telefonen är bunden i två år till Tele 2. Och egentligen känns det dumt att binda upp mig så länge. Tänk om det nu blir till att jag reser utomlands i januari. Då har jag ju ingen användning för min telefon. Så då är jag fast med att betala 250 kronor i månaden för en telefon jag inte använder. Men om jag tar detta erbjudandet så får jag min fin-fina telefon, vars bild jag bifogar nedanför, jag får även gratis sms/mms i tre månader och en ny telefon om 18 månader. Crap, varför ska det vara så svårt att besluta sig för något. Jäkla i-lands problem! :P Jaja, jag får väl fortsätta klura på det under kvällens gång, så får vi se vad jag beslutat mig för imorgon. :D     xx
image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0