Torsdag

Idag har jag, ännu en gång, bevisat vilken bra storasyster jag är! Mitt nya liv som snäll(?) och godhjärtad(???) storasyster började i lördags, då jag följde med min lillebror och kikade på hans innebandy match. Starkt jobbat. Och idag höjde jag ribban ytterligare så jag följde med min syster till öronläkaren.

Så, när vi sitter i väntrummet gör jag lite roliga miner för att få min relativt livrädda syster att slappna av lite. Och mitt i en av mina vackra miner utbrister hon: Oh, du ser ut precis som en rostval! Och med rostval menade hon gepard. Fråga mig inte hur hon kunde förväxla dem, hon är ju ändå 10 år :D Sötaste! 

Sedan var vi på biblioteket, fikade och kikade lite i affärer. Vilket ledde till att jag har börjat fundera på att skaffa ny telefon. Det finns en grymt fin Sony Ericsson som jag är väldigt sugen på!

image85
Natasha Bedingfield - Soulmate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0