Dagen Efter.

Mår ganska bra idag. Har ju av någon konstig anledning börjat bli bakfull. Inte roligt. Men idag mår jag bra. Kan bero på att det blev en lugn kväll igår. Men det var mysigt.

Började på resturang Faro med god mat och sång för S som fyllt år. Sedan bar det av till Keybar där S kompis I jobbar som bartender. Vilket betyder gratisshots. Gratis är alltid bra. Sedan blev det Valand, som var lite dött. Jag har ju inte varit där på schlagerfredagarna innan. Är inte helförtjust i det där med schlager kanske. Men det var över förväntan trevligt. Efter en hel del fuldans och en och annan drink så bestämde jag och S oss för att gå till Nef. S var övertygad om att det, precis som Valand, stängde 5. Men nej. När vi kom fram visade det sig att det stängde 3 och vi bestämde oss för att åka hem istället. Jag tog spårvagnen till centralen där jag sedan satt ute och väntade på mitt tåg i en halvtimma. Det var slightly...kallt. S som övertalat mig att ta vårjackan. Dum idé.

När tåget äntligen kom såg jag fram emot att få komma in i värmen, men nej. Då var värmeskiten på tåget trasig så det var lika kallt där som ute.

Yes, just my luck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA fan vad sjugt seg kväll det var :P

2008-04-20 @ 08:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0