Falling In Love Is Easy. The Hard Part Is Finding Someone To Catch You.

Onsdag. Ledigt. Gött.

Har stallet lite senare. Ska baka kladdkaka denna veckan med. Lovade H det i måndags. Jag är uppenbarligen bra på det där med kladdkaka :) Alla har vi våra specielaiteér.

Imorgon har jag min sista teorilektion. Oh no. Eller inte. Ska bli så grymt skönt att få teorin avklarad. När jag klev in i teorisalen förra veckan bländades jag av ett gult sken. Det var teoriläraren som hade fått för sig att blondera sin 90tals-inspererade frisyr. Håret var gult. Inte vackert. Inte vackert alls. Men jag hade ju någonting att skratta åt under de nästan två timmarna som jag satt där.

Tänk dig denna. I gult. Yummy.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Herregud jag hörde precis några låtar från Panic, dom är ju skit!! Va fan är det för låtar?! Och dom förra som var så bra.. Inte kul. Inte kul alls =(

Du glömmer väl inte lägga upp bilder på rummet?! (Japp, jag tänker tjata och gnata tills du gör det!!) Och se till att ha körkort till sommaren!! Puss puss på dig min vän

2008-04-02 @ 12:26:53
URL: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0