Intressant.

Sådär Saa. Nu måste du vara nöjd. Jag har skrivit en massa mer skit än vanligt. Just nu sitter jag nere hos M&M och fikar. Mammi bakar tårta till lillebrors kalas på torsdag. Tidigare idag har jag varit i stallet och innen en snabbis i kungsbacka med mormor. Får ju passa på att övningsköra så mycket som möjligt nu.

Jag krockade nästan på vägen hem. Det var ju lite creepy förstås. Mormor bad mig att titta på något medans jag körde. Och när jag vände blicken gled jag sakta, utan att märka det, över i fel körfält. Helt plötsligt möts jag av en panikslagen förare som stirrar på mig en bit längre fram och både jag och den mötande vejar ut åt kanten. Det var ganska nära ögat. Ungefär som våran lilla tur in till stora staden. Panikångest.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0