Jason Mraz.

Finns det något bättre sätt att avsluta dagen än med lite Jason. Skulle inte tro det :)


S, aka Helan,  fyllde ju år förra veckan. Så på fredag blir det kalas. Superkalas till och med. Den du. Champangekillen jobbar tydligen som vinansvarig på någon resturang, vilket betyder extrakvällsöppet och bästa vinet för oss. Den ska man inte klaga på. Det skulle tydligen finnas en supergod oxfilé med grönpepparsås också. Vilket får mig att längta till fredag. Mat. Pepparstek. BK på natten :) Det var ju det där med dieten va. Går väl inte jättebra kanske. Vill heslt kunna visa mig ute i bikini till sommaren. Som det ser ut nu så är det inte en möjlighet... Men det är ganska praktiskt at kunna rulla fram. Bränslesnålt och allt. Fläckarna på kläderna är en annan femma.

Nästa superkalas blir tydligen Valborg...När jag jobbar. Yes. Men det har väl i och för sig inte hindrat mig innan..Harkel, harkel :)

Och Saa. Här kom ditt tionde, väldigt intressanta (inte) inlägg. Enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0