Söndag.

Yey. Vilken påhittig rubrik jag kom på. Ibland blir jag så imponerad över min egen inteligens. Oh Yeah.

Jobbad ju i torsdags och in i butiken kommer en ruggigt sur gubbe. Han hoppar på min kollega M och börjar skälla på henne för att våran jord är för dyr. Vi hade tydligen tagit 65:- för en säck U-jord förra året och nu kostar den 85:-. Tydligen har gubben ingen koll eftersom jag tydligt minns att U-jorden kostade 79:- förra året. Hallå :) Sedan säger han att plantagen bara tar 65:- för sin jord(åk till plantagen då?) och att det är skamligt utav oss att ta sådanna överpriser. (I tidningen finns en plantagen annons, 79:- för en U-jord) När vi försöker försvara oss avbryter han bara och säger: Jag vill inte höra. Sedan så stormar han ut ur butiken. Hum. Vaknat på fel sida?

Sedan ser jag chefen pilla en annan kollega på bröstet.

Överlag en ganska hygglig dag på jobbet med andra ord.

Fredags hade jag och mammi filmkväll. Mys. Music and Lyrics blev det. Älskar den filmen. Söndags skulle jag till Ullared med pappi. Så efter att jag avbokat alla andra planer och gjort  ig i ordning för att åka så ringer han för att berätta att han inte tänker åka.Um. Tack pappi. Är jag förvånad? Låt mig tänka efter. Jag önskar verkligen att jag var åtminstonde lite förvånad. Men...näe. Besviken, ja. Men förvånad...Nope.

Idag är det stallet som gäller. Hoppa med Honey. Kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0