Spears.

Ja, jag vet att det är samma låt som i tidigare inlägg. Men videon var så bra så jag var bara tvungen att ha med den.
(Varför ursäktar jag mig för vad jag skriver i min blogg...)

Jag har faktiskt alltid gillat fröken Spears. Det började ju när hon slog igenom med Baby, one more time. Hur ofta dansade man inte till den på discona. Men även nu på senare. Jag tycker faktiskt att hon är beundransvärd. Jag säger inte att allt hon gör är bra, för det är det inte, men samtidigt så har hon varit med om så mycket. Både på gott och på ont, och hon har tagit sig igenom allt, även det som varit svårt.

Jag gillar Britney.



Oh btw. Hittade den här bliden på lillasyster Spears. Graviditeten börjar synas.
Intresseklubben antecknar.

image251

Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en superbra lärdagskväll :)

2008-04-19 @ 21:38:18
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0