We Promise Each Other It's Til The End.

Jag dör av tristess. Att vara sjuk är inte kul. Inte någonstans.

Under dagen har jag roat mig med att se på film, se på lite mera film och avslutat med lite film. I mellanåt har jag klämt in lite matpauser och ett Gossip Girl avsnitt.


I can barely stand this excitement.

Ikväll är det Ugly Betty på tv. Synd bara att jag följer serierna i det amerikanska tempot. Man kan ångra sådant såhär i efterhand. Men å andra sidan har jag ett minne som en guldfisk, vilket betyder att jag glömmer av saker lika snabbt som jag hör dem. Inte min bästa egenskap kanske.


Kommentarer
Postat av: vera

Nuu vet jag vad jag har saknat de senaste veckorna i mitt liv, Gossip girl! O herregud va bra det är hahaha krya på dig så vi ses i morgon :D

2008-04-22 @ 22:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0