Go Gadget, Go.

Idag blir det Nhrk. Känns konstigt att bara ha stallet en dag i veckan, jag hade ju änna vant mig vid att vara där minst tre. I höstas bodde jag ju i princip hos S... Hehe, det gick ju tillockmed så långt att jag hade min egna tandborste där :P Och nu har jag inte varit där på hurlängesomhelst. Vilket är lite trist. Eller mer än lite trist faktiskt. Det är jätte tråkigt. Jag ska försöka bättra mig på den fronten S.

På lördag är det tänkt att det ska bli jobbkalas. Om jag bara får bytt bort min öpnning på söndag...Inte helt okej att börja 6.55 om man har varit ute kvällen innan. Inte okej alls faktiskt... Kvällen blir för att fira min födelsedag och lite av ett byebyeparty för min bitch, som lämnar mig på tisdag. Hur jag ska överleva på IM det vet jag faktiskt inte. Just nu känns det väldigt trist. Hon erbjöd mig att följa med till Norge och arbeta med henne. Men jag är en whimp, jag vågar inte. Jag har ju bara lite drygt två månader kvar på min provanställning, vilket vore ganska gött att klara av. Sedan så får jag se om det blir lite utomlandsjobb nästa år. Jag måste iaf komma iväg någonstans där det är varmt.

Oh, på tisdag ska min kompis vara med i Postkodmiljonären. Det är lite coolt. Jag är bjuden att sitta med i publiken, så vem vet. Jag kanske syns på tv innom en snar framtid. Kan ju alltid låtsas svimma eller något sådant, för publicitetens skull :P Det är iaf jätte kul för H att hon ska få vara med, och jag hoppas att hon vinner en massa pengar så att vi kan köra våran LondonNightOut. Drömmen :P

Näe...Nu ska jag fortsätta lyssna på Ron Pope

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0