Sugar.

Jobbat några timmar nu på kvällen. Inte så farligt faktiskt då jag hade Ems där för att stötta mig...Vad ska jag ta mig till när du flyttar till norge???

Sabina skickade ett sms typ 20 min innan jag skulle sätta mig på bussen och meddelade att hon inte kunde komma. Nice move buddy. Jag blev lite purken, men det är inget att haka upp sig på.

Kommer till jobbet och möter där Mr.JagharflickvänmenflirtarendådärförärjagettpuckoHUNK. Inte okej. Han är fortfarande för het för att jag ska klara av att umgås med honom utan att försöka föreställa mig honom naken med mig...eller se våra framtida barn framför mig...eller...ja i vilket fall som helst så är det inte okej. Inte okej alls.

Gah säger jag bara...

Kommentarer
Postat av: Saa

Du verkar inte ha det lätt gumman =P Fortsätt flirta med honom för fan, det är han som ska bry sig om tjejen inte du =) Kram!

2008-08-20 @ 08:31:12
URL: http://sarahjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0