Tisdag.

Jag vet. Min rubrik är ovanligt fyndig. Vet inte hur jag kommer på allt.

Idag blir det back to work. Drömmen. Men först ska jag in till kba och träffa Sabina. Det var ett tag sedan. Lite fika och solarie solning hoppas jag på att hinna med. Mitt skinn springer i ilfart tillbaks mot sitt gamla vita jag. Inte okej. Om bara man kunde fortsätta vara så brun som jag faktiskt blev på cypern. Men nope. White meat it is. 

Imon är det dags för Nhrk. Ska faktiskt bli kul! Jag har ju inte suttit på en häst sedan Snuffe blev dålig. Och jag vet S att jag är värdelös på att hälsa på...Jag vet. Men jag ska försöka bli bättre på det. Bara jag får tagit mitt jäkla körkort så :)

Jaja.  Kanske borde göra sig klar...Eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0