Have You Ever Been Alone In A Crowded Room.

Nu har pappa åkt igen. Och precis som alltid mår jag piss. Det är jobbigt att se honom åka. Det är jobbigt att säga hej då. Det svider att det är så lätt för honom att lämna oss.
Blir det någonsin lättare? Slutar det någonsin att göra ont...


Ska jobba idag. 3 till 10. Yey. Men först ska jag träffa Poo. Hon ska komma hit och mysa lite med mig och mina kattungar. Sedan skulle vi ta en tur till kungsmässan också. Så det blir nice.
Mina katter är så störda. Helt vilda och jättesöta. Hade glömt hur mysigt det är att ha kattungar.

Nu ska jag kika på ANTM. Och sedan göra mig iordning.
So long.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Gumman... Du kan alltid ringa om det är något.. Eller bara dyka upp utanför dörren =) Vi skulle ju inte ödsla några fler tårar på honom? Kram

2008-12-15 @ 09:48:50
URL: http://sarahjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0