Dagens.

Idag har varit en sådan där underbar dag när jag inte har gjort någonting. Happiness. Spelat lite N64, det var ett tag sedan jag gjorde det sist. Och kikat på film. Vilket betyder ingenting viktigt. Imorgon är det dags för att skutta runt på monsterponnyn. Det gick ju faktiskt, mot all förmodan, bra i onsdags när vi hoppade. Så jag hoppas att han uppför sig imorgon med. Det kan ju inte bli värre än att jag flyger av och dör...Jippie.

Det skulle ju blivit utgång ikväll. Men jag känner mig ganska krasslig så jag tror att det skiter sig. Lite trist, men för en gångs skull så får hälsan komma först. Vill gjärna vara i form till de två arbetsintervjuerna jag har nu veckan som kommer.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0