Don't Get Mad. Get Even.

God morgon. Eller nåt. Jag har vändt på mitt dygn. Jag somnade klockan åtta igår och vaknade vi sex i morse. Tack thailand. Osäkert om det var värt det. :P

Det är faktiskt ganska skönt att vara hemma igen. Riktig mat. Min egen säng. Svenskt godis. Fördelarna är många. Både Ica och Kårlins ringde mig i fredags när jag kom hem. Så jag ska på anställningsintrevjuer nu i veckan som kommer. Grattis. Jag som hade planerat att gifta mig rikt och slippa jobba. Det verkar skita sig. Illa. Tror inte att det där med att jobba är riktigt min grej.

Ska ha ridläger mellan måndag och torsdag nu veckan som kommer. Sedan så blir det, finally, Valand. Saknat. Nästa vecka blir det lite jobb på Wettergrens. Och sedan så får vi se vad som händer. Hoppas att jag får mitt jobb på Ica. Jag kan nästan se mig framför mig i de snygga arbetsoutfitterna. Yeah baby, Yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0