Här Borde Det Stå En Rubrik, Men Jag Orkar Inte Skriva Någon.

Jag är trött. För ovanlighetens skull liksom. Vet inte riktigt vad som har hänt den här veckan, men trött är jag i alla fall. Clear Rounden i söndags gick bra. Kom runt felfritt på 90 cm och rev sista på en meter. Helt okej med andra ord. Hästen var lite tokig, men han är söt. Nu har jag jobbat på Wettergrens både igår och idag. Spännande, spännande. Min kropp är verkligen inte van vid att behöva jobba. Jag däckade som en sten igår när jag kom hem. Strakt jobbat.

Imorgon är det hoppning som står på schemat. Med mördarponnyn. Det kan bli en upplevese för min del. Eller något i den stilen. Efter att ha sett och hört om alla ryttare han slängt av under hopplektionerna så är det tveksamt om jag kommer att överleva. Men jag har ju trots allt haft tur hittills.

Var dessutom jätte duktig idag och bokade både teorikurs och körlektioner. Nu fasen ska jag ta itu med körkortet. Min morfar lovade mig nämligen att betala hälften om jag tar det innan första juni. Och det vore ju inte helt fel. Han erbjöd mig dessutom att låna hans BMW så fort jag har fått körkort, och det är ju ett erbjudande men inte tackar nej till. Att S lyckades med halkan igår, grattis by the way, var ju ännu en liten kick i rätt riktning. Yeah, yeah. Körkort here i come. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0