Home Sweet Home.

Inte många dagar kvar på semestern nu. Kan ju inte direkt säga att jag längtar hem. Jag längtar lite efter er där hemma, men inte hem. Kyla, nej tack. När jag vaknade i morse stod termometern på 27 grader. Jag frös och to på mig mysbyxor. Nu är det lite varmare...Eller ganska mycket varmare. Tror att temperaturen ligger någonstans över 40 strecket. Mycket skönt. Vi måste sola gärnet idag. Imorgon är det nämligen dags för en båtutflykt och då kan det vara bra att ha en bra grundfärg. 

Jenny, vars hus vå lånar, sade att hon kände en jätte duktig frisör här i Talig Nam. Men efter förra årets lilla hårincident så tror jag att jag väntar med att klippa tills jag kommer hem. Kan vara en bra idé. Typ :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0