I'm Trying Hard To Let Go, But I Can't.

Idag ska jag börja med min körkorts teori vilket jag ser fram emot väldigt mycket. Lektionerna är nästan två timmar långa och kommer säkert inte alls vara tråkiga. Oh no. Men jag måste ha mitt körkort. Kan vara ganska bra när man bor där jag bor. Vilket vill säga långt ut åt helvete. Jippie.

Alla muskler i hele min kropp gör ont. De är inte vana vid att lyfta böcker. Speciellt inte tre dagar i rad. Nu har vi bara 10 pallar kvar att fixa med. Bara. Oh så roligt. Jag är inte det minsta trött på böcker. Jag lovar.




Kommentarer
Postat av: Arrrggghhhh

LINA UTVIK!!! Ta bort äckel-Kent låten!
Åh jag trodde du var min VÄN, men se SÅ FEL MAN HADE!

2008-02-21 @ 10:22:22
URL: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0