Konsten I Att Knocka Sig Själv I Huvudet Med En Solstol.

Sitter for tillfallet pa Koh Samuis flygplats, darav bristen pa prickar over bokstaverna. Den ar ganska mysig...Lite annorlunda bara, du vet vad jag menar Sa. Har precis sagt hej da till pappi och gratit en skvatt. Eller en flod, eller natt. Du vet annu en gang vad jag menar. >)

Jag har en enorm bula pa ena sidan utav huvudet. Klantigt nog sa far jag skylla mig sjalv. Jag och P var nere pa stranden for nagra kvallar sedan och satte oss och pratade pa en bank. Nar vi skulel ga dar ifran gled P lite smidigt ner ifran banken, som i sin tur valte med honom. Och det hade val inte varir nagon fara, om banken varit en bank. Vilket den inte var. Det var en solstol. Sa nar P tippade solstolen sa tippade den och ryggstodet falde ut sig och knockade mig i huvudet. Smarta, ar val det enda ord jag kan komma pa som beskriver handelsen. Och en hel del skratt.

Kvallen hade borjat ganska roligt ocksa, da Jenny skulle kora upp oss till bussen. Vi hittade en taxi som skulle ta oss till Chaweng och lyckades forhandla fram ett resonabelt pris. Men Jenny var inte nojd, sa hon skulle komma och hjalpa oss prata vett i chaufforen. Det ar bara det att hon har glomt att hon bara har pyjamas pa sig. Sa dar star denna lila Thai, som just parkerat Mercan mitt i gatan, och skaller pa allt och alla endast ikladd en gul, rosa pyjamas med texten Love pa. Sa jag smog fram lite forsiktigt till henne och paminde henne. Jag har aldrig sett en Thai springa sa fart till sin bil. Hon ar bra go den dar Jenny!

Kommentarer
Postat av: vera

Dags å komma hem snart eller!? Det börjar bli lite väl långtråkigt att hänga med Ania i stallet, inte för att hon e tråkig men a! Kom hem :D Hoppas ni har haft det underbart! :D

2008-02-07 @ 12:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0