Konversation Nummer 3.

Jag blev lite supen under bordet av en halvfransk typ igår. Han var ful som stryk, men hade tydligen mycket pengar, vilket ledde till X antal Sambouka shotar. Följande samtal utspelade sig därefter i baren på Valand.

Typen: You are very beautiful, just my type of girl.
Lina: .
Typen:
You're the kind of girl I could make out with.
Lina: .
Typen:
Have you ever tried a french kiss?
Lina: .
Typen: Would you like to practice some french kissing?

Sedan sprang jag. Så fort som benen och klackarna bar mig. Tack för shotarna, de var uppskattade.



Jag drar verkligen till mig konstiga människor. Tur att man kan ha roligt åt det såhär i efterhand :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0