Måndag.

Måndag. Jetlag. Ridläger.

Great Combo. Verkligen.


Träffade J igår. Grymt roligt. Vi har inte träffats på över ett år, vilket känns lite konstigt efterssom vi varit i princip som syskon i cirkus 5 år. Det var i alla fall grymt roligt att se honom igår. Vi tog en fika på E.H och sedan fick jag se hans lägenhet. Jag säger bara en sak. Grabben har stilkänsla.

Har haft ridläger idag. Ska genomlida ha det imorgon med. Jippie Kay Ey.
Anställningsintervju på onsdag. Goppla imorgon och fredag. Lektiona på onsdag. Ridlära på onsdag. Veckan är full utav ljuspunkter. Hade ju tänkt hinna pierca mig också. Bye, bye naveln. Jag vet att man inte borde pierca navlen när man är 19. Det är omoget och yada, yada, yada. Jag her velat pierca mig sedan jag var 13 men jag är så fruktansvärt rädd för nålar. Nu har jag äntligen börjat övervinna min fobi, och känner att jag kanske, kanske, kanske skulle våga. Eller kanske inte. Någon som vet om det gör ont?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0