Oh, This Precious Pain.

Jag har ont i musköer jag inte visste att jag hade. Två veckor utan stall har tydligen tagit död på hela min kropp. Efter en dryg timmas uteritt igår, så har jag ont idag. Pinsamt värre. Funderar helt alvarligt på att börja gymma. Skulle behöva tappa en såddär 15 kilo. Det hade varit grymt skönt om dem kunde försvinna såddär över en natt bara. Betvivlar dock att det skulle hända. Kanske kan få mig en släng av körtelfeber igen. Eller kanske magsjuka?

Idag blir det arbetsintervju. Spännande, spännade. Tänkte hinna in till stan och shoppa lite innan. Behöver lite nya kläder, och en mobilladdare. Min telefon är död. Och laddaren är borta. Lite pissigt.

Jaja. Nu måste jag börja göra mig iordning. Have a nice day :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0