Två Dagar Kvar På Tortyren.

Nu är det bara två dagars tortyr jobb kvar. Sedan är det dags att återgå till mitt gamla hederliga slappa jag. Me like.

Idag hoppade jag med ponnyn. han var grymt duktig, den lille rackarn. Klarade till och med den lilla banan. Yeah baby, yeah.

Börjar känna mig lite skeptisk till morgondagens Valand. Jag vet S, men får inte vara skeptisk till Valand, Men i och med att jag ska upp tidigt på fredag känns det lite tveksamt om jag kommer att orka. Jag lär nog hinna vela ett par gånger fram och tillbaks innan imorgon kväll :)

Var och shoppade idag. Jag har ju faktiskt inte köpt nya kläder sedan...Igår. Jag skulle egentligen bara in på HM och köpa en tröja. Men så när jag gick där så hittade jag en lite gömma som någon hade försökt dölja med två linnen ur campain for aids serien. Båda linnena var fina, så det blev till att jag köpte dem med. Tack så mycket du som hade gömt undan dem i min storlek. Det var mer än upskattat! Sedan så var jag tvungen, ja tvungen, att köpa lite smycken. Nöden har ingen lag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0