Utgång. Nej Tack.

Fick ett sms av en vän för en liten stund sedan som undrade om jag ville med ut och ta ett glas vitt.


Jag kan bara säga att suget inte är på topp. Inte ens i närheten. Jag har fått nog av utgång för ett bra tag framöver. Vilket betyder att jag inte kommer att gå ut mer innan...imorgon. Starkt jobbat. Jag kanske borde spara mina sista slantar efterssom jag inte har något fast jobb och en häst att betala för varje månad...Men nej då. Det vore väl onödigt. Mycket bättre att slösa dem på att dricka sig redlös. Smart Lina. Och jag undrar varför folk kallar mig blond.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är för rolig du Lina! Så bara för att jag inte festar med er så festar jag inte eller?! Puss på dig

2008-02-17 @ 18:58:10
URL: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0