Valand Imorgon, Be There.

Imorgon är det då äntligen torsdag igen. Vilket betyder Valand. Och efetrssom det är lönevecka så lär det vara en del folk där. Kul! Imorgon är det även dags att bli av med min hemska utväxt. Jippie kay ey. Back to blond. Har funderat så starkt på att färga mig mörkhårig, men efter en stark avrådan både från J och S så tror jag att jag struntar i det. Kan hända att jag är lite för mycket vakum för att vara mörk dessutom. Så jag får väl fortsätta vara naturligt, harkel, harkel, blond. 

Ska även till den mer än efterlängtade körkortsteorin imorgon. Den är underbar, så sjukt rolig...Eller inte. Förra lektionen såg vi på tre filmer om bälten. Mindblowing. Eller inte. Men jag gnäller inte. Oh no. Inte på 5 och ett halvt dygn till. Måste ju klara min vecka. Det har ju redan gått ett och ett halvt dygn, så det är inte långt kvar.  

Kommentarer
Postat av: Sarah

FARGA HARET MORKT DIN FJANT!!! DU HADE VARIT VRALFIN I DET. (Punkt.) (Och darmed bastu)

2008-02-28 @ 13:12:40
URL: http://sarahjoh.blogg.se
Postat av: Sarah

FARGA HARET MORKT DIN FJANT!!! DU HADE VARIT VRALFIN I DET. (Punkt.) (Och darmed bastu)

2008-02-28 @ 13:12:47
URL: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0