Would You Like To Practice Some French Kissing.

Valand var annorlunda. Familjärt, men annorlunda.

Vi kom. Ställde oss i kö. Gled förbi vakterna utan att visa legg, som vanligt. Blev hälsade välkommen tillbaka. Sedan gick det utför. Konstigt folk. Konstig musik. Konstigt, konstigt, konstigt. Hur mycket kan ett ställe ändras på två ynka veckor? Tydligen ganska mycket. Så vi tog vårat pick och pack och drog till Sticky istället. Sandras sko fastnade i trotoaren. Vilket jag i mitt dåvarande tillstånd fann mycket underhållande. Mötte S kompis L på Sticky. Dansade och shotade.

Konstigt samtal nummer ett:
Mr.  A & B:
Hej. Vi har försökt spana in er jättelänge nu, men ni kommer ju aldrig över.
Lina & Sandra: ?(läses som WHAT?)
Mr.  A & B: Ja vi har stått där på andra sidan baren, men ni såg oss inte, så då tänkte vi att vi kommer över istället.
Lina & Sandra: ?
Mr.  A  vänder sig till Sandra: Om du fick välja mellan oss, vem hade du valt?
Sandra: Um...Dig?
Mr. A: Yes! Jag har fått ragg!
Mr. A vänder sig till mig: Om vi skulle vara pest och kolera, vem av oss hade varit kolera?
Jag: Um. 

Same, same. But different.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0