A Thousand Miles Seems Pretty Far, But They've Got Planes And Trains And Cars, I'd Walk To You If I Had No Other Way.

Den längsta rubriken jag någonsin skrivit. Men just den delen ur Plain White T's sången är så fin. Så dagen till ära så får den pynta mitt blogginlägg.

Vi var duktiga och tog oss in till Kilroy Travels idag, jag och kusin vitamin. Men inget napp där inte. Att det skulle vara så jobbigt att åka till Thailand. Vi ska iväg, det vet jag. Men hela den här proceduren innan är så tidsomkrävande. Jobbigt värre. Jag längtar så sjukt mycket efter våra tre veckor i solen. Jag ska bli pepparkaka. Det är mitt mål. Inte alltför svårt att uppnå. Det där med att sola, det är jag bra på.

Imorgon blir det in till lilla staden och hämta ut N's pass. Hoppas att hennes foto blev lite bättre än mitt. Sedan ska jag se om jag kan hitta något att ha på mig till torsdagens utgång. S tvingade mig att hitta något rockigt. För det är ju så jag. Eller inte. Men S önskan, är min lag. Hehe. Typ. Efterssom vårat beloved Valand inte har öppnat än, så blir det antagligen lite PC och Sticky på el torsdag. Kul. Hoppas jag i allafall. Jag har inte varit ute på närmare tre veckor. Vilket är en hel del. Duktig Lina, säger jag bara. Tror att jag kanske behövde några vita veckor, efter en ganska så intensiv höst. Imorgon ska jag äveng v beställa tid för halkan. Ett steg närmare det efterlängtade körkortet. Jag vill ha. Jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0