Är Jag Konstig Då.

Då har jag som vanligt stulit min lillebrors dator. Den är mycket snabbare, och det är mer än uppskattat. Den här gången lyckades jag sno den när han åkte till konfirmationsgrejen. Stackars barn, säger jag bara. Han har varit i kyrkan tre dagar i rad nu. Men det är precis som han säger, det är bara att få det överstökat. Jag är så glad att jag inte konfirmerade mig.

Det var grymt kallt i stallet idag. Mina fingrar är blå och aldeles stela. Jag vågar inte böja på dem av rädsla för att de ska gå av...Nästan i alla fall. Det kom en ambulans till stallet idag. Stackars lilla J hade stått ivägen för hästens bakhov. Ridsporten är farlig.

Mycket mer än så har jag väl inte gjort idag. Skuttat lite i skogan med Hot & co. Käkat upp all Sandras mat. Sovit. Näe...För en gångs skull är listan inte lång. Gött som fasen.

Igår bar det in till stora stan(Kungsbacka) för lite shopping. Jag gillar reor. På reor så hittar man massa billiga föremål man inte ens viste om att man behövde. Igår hittade jag ännu ett par stövlar. Dock så har jag ju faktiskt redan tre par svarta, som mamma så fint påpekade när jag kom hem. Men dessa stövlar är inte svarta, oh no. Dem är faktiskt mörkgrå. Och det är inte alls samma sak. Så jag tycker att det var ett riktigt kap. Sedan så blev det en grå tee från Gina också. Och en flaska glitter. Men där var listan slut. Starkt jobbat. Tror aldrig att jag shoppat så lite innan. Måste vara nytt rekord. Får nog ta mig in till stan imorgon igen för att bättra på lite.   :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0