Blöt Kväll På Stan.

Igår var det utgång här i Thai. Jag mår lite mindre bra idag, men det förtjänar jag. Anatagligen. Har legat och svettats vid poolen hela dagen. Man kan ha det värre. Gårdagen började på Viking Bar, underbart att höra familjära språk, gick vidare till Green mango, du vet det där stället i gränden Saa :P, och avslutades med lite bad i havet. Jag har hört att det är bra att bada i havet när man är lite på lyset. Eller kanske inte.

Vi har varit duktiga och kört in oss på mopparna, så nu kör jag som en riktig Thai, på vänster sida och allt. Duktigt pucko. Igår vågade vi till och med köra till 7 eleven. Yeah baby, yeah. Då kände jag mig ganska cool. Min så kallade moppe går i 90. Eller jag har lyckats pressa upp den i det i alla fall. Dumstridigt...Nja, ganska kanske.

Ikväll blir det jakt på Sandras 200 kronors läppglans, och lite shopping. Ganska slappt. Yeah, yeah. Har hört att ni har snöslask i Sverige. Gud så tråkigt. Typ.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Lina! Kul att höra att ni har det bra - men det där med nattliga bad då ljuset är på men ingen är hemma är ju inte helt bra om du frågar mig (vilket du antagligen inte skulle göra). Fortsätt ha det härligt. Alla hälsar.
Kram / Mamma

2008-01-29 @ 22:35:30
Postat av: Sarah

Hej vän. Vad härligt det låter!! Och nattliga bad hör till när man är stupfull, däremot var vi bättre, vi höll oss iaf till poolen =) Fast vi försökte tvätta håret med, det är ett litet minus =)) Ha det nu så underbart i värmen och glöm inte ringa när du kommer hem!! Puss

2008-01-30 @ 10:46:38
URL: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0