Duktig Lina.

Lina städar sitt rum. Och pratar om sig själv i tredje person. Lite ocoolt.

Yeah, yeah. Jag försöker städa mitt rum. Det har ännu en gång blivit så stökigt att jag får vada fram. Och efter att ha levt med detta i någon vecka nu, så börjar det kännas i mina vader. Dem har blivit jätte biffiga, vilket resulterar i att jag ser ut som ett misslyckat försök till kvinnlig bodybuilder. Inte riktigt den looken jag var ute efter.

Under alla mina grejer hittade jag en gamal skiva. Och med gamal menar jag typ från i våras, med massa bra musik som jag inte hört på jättelänge. Öronorgasm. Bra musik gör de faktiskt lite lättare att städa.

Jag måste verkligen måla om i mitt rum. Saa, när är du ledig? I ett svagt ögonblick som 12 åring bestämde jag mig nämligen för att jag ville ha ljusblåa tapeter i mitt rum. Jag skyller det oförklarliga beslutet på att det var i samband med mina föräldrars separation. Dålig bortförklarning, jag vet. I vilket fall som helst så fick jag mina fruktansvärt fula blåa väggar. Sedan kom en period i mitt liv då jag klädde väggarna med gratisvykort och planscher på Josh Hartnet. Så fram tills dess att jag tog bort dessa så har man inte tänkt på de fula väggarna. Nu var det ju i och för sig ett par år sedan vykorten & co försvan, men jag har helt enkelt varit lite för lat för att fixa om. Men nu är det akut. Mina väggar är fula. Jag mår dåligt av att se på dem. Roomservice kanske?

Jaja. Måste återgå till att städa. Så sjukt tråkigt bara. Jag måste lära mig att slänga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0