Första Dagen På Nya Året.

Undrar hur många inlägg det kommer att skrivas om nyår idag. Min gissning...Aldeles för många. Jag vaknade upp i morse med glitter överallt. Det dansar små moln av glitter efter mig när jag går. Jag ser lite ut som en discokula. Precis den looken jag var ute efter.

Jag blev degraderad till Sandras systers, M's rum igår, då S bestämde sig för att dra hit herr D för lite okända aktiviteter. Nu är det ju så att M bor vägg i vägg med los föräldrars. Och eftersom jag inte kunde ta min morfinhostmedicin, av tidigare nämnda anledningar, så har jag hostat upp mina lungor typ hela natten. Till slut kom Sandras stackars mamma in med halstablett och hostdämpande. Den där halstabletten stoppade jag i alla fall i munnen och somnade med den där. Inte det smartaste men kan göra kanske...Men, men. I alla fall så vakande jag med den där också, efter X antal timmars sömn. För er som vil testa...Gör inte det. Gamal halstabett smakar inte så gott på morgonen. Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Ania

HejHej jag e linas syster Ania :D MOHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA !

2008-01-20 @ 11:53:42
URL: http://liiiinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0